umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, saygıdeğer forum sakinimiz, istemediğiniz için o hitapla başlamayayım ama bunu dediniz diye yarına kadar buraya "hocam" kelimesinden akrostiş şiir bile gelebilir. 😂 Alışmanızı temenni ediyorum, iyi forumlar
Hocam'dır forum dilimiz.
Onsuz yapamayız hepimiz.
Candan, içten bazen de seviyeli
Ama her zaman samimi ve etkili
Manidar en cazip hitap şeklimizdir kendisi.

Hocam sen isteyince dayanamadım, patlattım bir tane.