temelreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok geçmiş olsun hocam Allah korusun dikkat edin
Valla sağolun hocam. Çok şükür can kaybı / yaralanma yok. Bende Opel vardı. Bende çok hasar yok. Karşı tarafın arabasın da biraz hasar oldu.