Bildigim kadariyla kanunlarda maske takmama cezasi yok bana gore ayni sey gibi bi ara herkese sigorta borclanmasi diyip borc odetmislerdi sonra yilbasinda silmislerdi ben odemedim odeseydim bosuna odemis olucaktim ben olsam odemem hocam koparabildiklerini kopariyolar