Arkadaşlar kafanızı boşaltın ve rahatlayın. Ama bunun ötesinde boş kafalarla dolaşmayın. Benim nasıl cezayı yediğim ya da bu noktada haklı mı haksız mı olduğum benim problemim. Ben sadece sizden yardım istedim bu noktada yapılabilecek bir şey var mı diye danıştım. Adım kadar eminim bana o lafları yazanların çoğu sürekli yasaları ihlal eden insanlardan ibaret ki çoğunuz karşınızdaki insanı düşünmeden aklınıza geleni buraya yazıyorsunuz. Bir süzgeciniz yok. Laflar olduğu gibi klavyeye akıyor. Bir durup düşünün konu neden açılmış bu insanın derdi ne buraya neler yazılmasını istiyor. Anlamsız anlamsız konuşmuşsunuz. Biraz kendinize gelin bana gelen 900 lira cezanın farkındayım yaptığım hatanın farkındayım ama bilerek ve kasti bir şekilde bu davranışta bulunmadım ki buraya yazıyorum. Demek ki kendimi savunabileceğim noktalar var. Kendinizi bu kadar insanları karalamak için yormayın. Gerçekten bu platformda yeni yeni varlığımı gösteriyorum ama daha dolu insanların olduğu bir yer sanıyordum üzüldüm adınıza keşke bu 900 tl'i devlete ödeyeceğime sizin eğitim masraflarınıza katkıda bulunabilseydim ve biraz daha empati yeteneği gelişmiş daha vizyonlu bireyler olmanıza katkı sağlayabilseydim. Lütfen artık konuyu daha fazla kirletmeyin bana yardımcı olan arkadaşlara ve güzel açıklamalarından dolayı teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın.