Gereksiz ve çarpık hümanizm kasmışsınız...
Konuyu açan arkadaşa gelince borç ödemek değil ilk yapman gereken;
1- Başkalarının hukukunu es geçip tehlikeye attığın için tövbe edebilirsin.
2- Gayr-i hukuki birşey yapmanın bedelini düşünüp ders çıkarabilirsin.
3- Cezayı ödeyebilirsin.
4- Aynı hatayı yapanları uyararak devam edebilirsin.
Carpik goren carpik gorur!!
Siz de arkadasin nasil, neden, ne sartlar altinda tutanak tutulup ceza yazildigini bilmeden de biletini kesmissiniz coktan... Hele bir dinleyin, sonra yargi dagitin.
1. Onyargilardan kurtulun
2. Onyargilardan kurtulun
3. Onyargilardan kurtulun.