Bundan 8-9 sene önce Bitcoin için bu yorumu yapanlar halen pişmanlık yaşıyordur muhtemelen.
Ben %100 söylediklerim olacak yada bunu yapmalıyız tarzında motive edici konuşmalar yaptığımı düşünmüyorum.
Demek istediğim "NEDEN OLMASIN" ?
Bu dava sürecinin vs olduğunu varsayalım , iyi bir netice çıktığı zaman şuan düşüş zamanında yaklaşık 1-2k TL'lik rp alıp unutsak 8-9 sene önce Bitcoin'e olduğu gibi böyle bir patlama olsa bence muazzam olur

Kesin konuşmuyorum ama bu birazda algı operasyonu yada yeni bir yükselişe geçmeye başlayacaklar.
Kısacası fırtına öncesi sessizlik bana göre.
Aktif olarak XRP bakiyem : 0
Bende sizler gibi analitik düşüncelerimi yazıyorum.
Milyarlarca adet olan ripple'ın o fiyatları göreceğini düşünmek fantazinin ötesinde. Benim de çok derin bilgilerim yok ama bu şekilde yorumunuz bile hiç bir şey bilmeyenler için bir öngörü niteliği taşıyor. Yani net olarak 10 k dolar falan görmesi imkansız.