Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parmak ısırtır ordaki fiyatları bir görün. Ama şöyle söyleyeyim yurtdışı için reklam açacağım zaman alıyordum ordan hesap 24-25 saat içinde adamlar geri alıyor zaten Türkiyede satış yapanlar sizden parayı alıyor anlık ordan siparişi geçiyor. Alıyor hesabı size satıyor ultra kar oranıyla, yani o hesaplar zaten 24-25 saat içinde satın aldığınız adamın satın aldığı kişi tarafından tekrar cukka ediliyor Sizin 800 lira gitti. Diğer adamın 2-3 doları gitti kazanan yine kasa Bu yetmezmiş gibi sizin aldığınız adam sizi suçluyor bir de hesabı patlatmışsınız yapabileceğimiz birşey yok diyor iban vesaire elinizde isterseniz bilişim suçlarına gidiyorsunuz. Merak etmeyin işiniz yine çözülmicek üstelik çıktı falan değil direk telefonunuza el koyuluyor adamın peşine düşülüyor 9 ay sonra telefon kırık bir şekilde size tekrar iletiliyor. Bunları yaşadık biz yaşaaaaaadık
Şu forumları alamıyor muyuz Benim takıldığım forumlarda r10 denginde olduğu için o şekilde rast gelemedim