10 mbits -> 199 tl olan paketi kullanıyorum her ay ortalama 212 tl ödüyorum gündüzleri 5 mbits lere düşüyor geceleri hız sınırı olmasa 50 60 ları dahi görüyor ki ilk ay hız kotası koymuyorlar sonraki aylarda hız sınırı geliyor ve berbat bir his yaşatıyor