Paradoxian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartınız güzel ama işlemciniz sunucu işlemcisi değil mi ben mi yanlış biliyorum?
CS:GO'da kaç FPS alırım hocam sizce? oyun oynamak için değil genel olarak adobe çalışıcam