berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
techno pat 'tan biri önerdi de tam bilmiyorum ben de* bu ekran kartını sorunsuz besliyorsa ve darboğaz olmuyorsa bence alınır diye düşünüyorum çünkü 2060 lı sistem için 6200 tl güzel ve ucuz bir para bu devirde
Hocam i3 ün 2060 ı besleyebilecegini sanmıyorum ve zaten işlemciyi bu kadar düşük almamalısınız çünkü sonra benim gibi pisman olursunuz. (İ3 7100 ve 1050ti kullanıyorum işlemci genelde %100)