Paradoxian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşlemci düşük görünüyor.
techno pat 'tan biri önerdi de tam bilmiyorum ben de* bu ekran kartını sorunsuz besliyorsa ve darboğaz olmuyorsa bence alınır diye düşünüyorum çünkü 2060 lı sistem için 6200 tl güzel ve ucuz bir para bu devirde