Ses kaydı almak suç. Karşı tarafa bunu telefonda demediğin sürece suçu var. Bak ben konuşmamızı kaydediyorum deyip karşı taraftan onay almanız gerek. Aksi taktide başınız ağrıyabilir dava falan açarsanız. Yapmanız gereken unutup gitmek bunlar bitmez maalesef.