Yuusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam ürünleri teslim ettim. Ödeme yapan kişi sürekli ödeme deniyor hata veriyor en son başka karttan falan yapıyor sanırım tam anlamadım ama benlik bir şey olmaz demi kesin?
Geçende forumda böyle birşey adamın başına gelmişti kendisi şüphelenip ürünleri teslim etmemişti daha sonra ödemeyi aldığı kuruluşla iletişime geçip kart sahibiyle iletişime geçmişlerdi adamın haberi bile yoktu teknoloji konusunda devir baya ilerledi telefonlara sızıp bu tarz işlemler yapmaları kolay geliyor artık :&