evet hocam ürünleri teslim ettim. Ödeme yapan kişi sürekli ödeme deniyor hata veriyor en son başka karttan falan yapıyor sanırım tam anlamadım ama benlik bir şey olmaz demi kesin?
Aracı ödeme kuruluşun sorunu, onlar onaylamışsa sizlik bir durum yok, siz ödemeyi onlardan alıyorsunuz neticede.