Hocam bu tür işlemler ödeme aracı kuruluşun sorunu sizlik bir durum yok ürünleri teslim ettiyseniz.
evet hocam ürünleri teslim ettim. Ödeme yapan kişi sürekli ödeme deniyor hata veriyor en son başka karttan falan yapıyor sanırım tam anlamadım ama benlik bir şey olmaz demi kesin?