istediği kadar 3d yapsın hocam daha önce başımıza geldi 200 tl için yargılandık hala dava devam ediyor fatura kesmiyorsan sıkıntı daha büyük eğer hakkında işlem başlarsa kendini ifade edemezsin fatura kesmiyorum diyemezsin sizi o adamın ortağı olarak yargılarlar tam olarak başımıza gelen şey buydu çünkü geçmiş olsun eğer şüpheli işlem görüyorsanız hizmeti iade alıp işlemi iptal edin