Yuusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura kesmiyorum maalesef, bu yüzden korkuyorum ama işlemler 3d ile yapılmış
Ödemelerin hepsine veya bir kısmına chargebank gelirse biraz başın ağrır hocam. Hangi POS?