Yuusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura kesmiyorum maalesef, bu yüzden korkuyorum ama işlemler 3d ile yapılmış
Devir öyle bir geliştiki adamlar telefonlara attığı virüslerle 3d mesajlarınada ulaşabiliyor tavsiyem dikkatli olun 3d bile olsa fatura kesmediğiniz için başınız ağrıyabilir