SercanYILDIZHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıntı kart olma ihtimali yüksek. Ürünlerin alış faturasını ve sistem logunu elinde bulundur mutlaka.
Fatura kesmiyorum maalesef, bu yüzden korkuyorum ama işlemler 3d ile yapılmış