Sitemden birisi sürekli yabancı kartlar ile ödeme yapıyor, bu işlemler riskli mi? Ben ürünleri teslim ediyorum ama dijital ürün olduğu için firma benden nasıl begeler isteyebilir bilmiyorum bu durumda ne yapmam lazım?
Edit: 3D zorunlu bir firmayla çlışıyorum ödemeler 3d onaylı