emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil'den kasabiiliniyor mu hocam?
keşke

Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam miner yazılımı silip bat dosyasını tekrardan düzenlediniz mi ?
evet dosyayı düzenleyince düzeldi. teşekkürler