kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarin başkasının sebi seviyorum demesine inanip ayrılmasından simdi falciya inanmasi sizin canınızı daha az yakması gerekli.
Böyle bir karar andığı için hiç üzülmedim aksi halde konuyu açtıktan sonra aldığım fikirlerden beni terk ettiği için teşekkürlerimi iletim