Bu konuda size hemen bir is verebilirim fakat önce sormak ve garanti almak istiyorum.
Bir müsterim icin daha önce bir baska kullanicidan maps yorum aldim, ilk günler hersey yolundaydi.
Sonradan egitim alaninda calisan firma icin "cok güzel cafe" "carsida gezerken ugradik, iyiydi" gibi yorumlar gelmeye basladi.
insanlik hali diyerek o arkadasa belirttim. mesajlari gönderen kisiyi bulamadi, mesajlari sildiremedi.
Müsteri beni bulsa topuklarima sikacak.
1- Simdi sizin sistemde yorum aldigimda, yorum iceriklerini ben verebiliyor muyum?
2- Yanlis bir sey yazilmasi halinde düzeltme/silma garantiniz var mi?