Herkesin aynı düşünce yapısında olduğunu bilemezsiniz. Ancak zamanla bu kişileri diğerlerinden ayırt etmeyi bir nebze öğreniyorsunuz. Seçici olmaya başlıyorsunuz... Kötü bir durum.
En çok zoruma giden, adam yana yakıla yardım istiyor. Yardım ediyorsun, tam işlemini bitirmek üzeresin seni sistemden atıyor. Giriş yapmaya çalışıyorsun ki, şifre değişmiş. Ne diyeceksin şimdi bu adama? Neyse, sırf bu yüzden R10 engelli listem çoğalıyor. Engelleyip geçmekten başka bir şey bırakmıyorlar. Ama her ne kadar böyle tipler olsa da yardım etmekten vazgeçemiyorum.