OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı yazmıştım ama hocam
Pardon görmedim erkek olsam yapardım da arabadan anlamıyorum. şimdi bir sıkıntı çıkar burası konya çok güven olmaz esnafına