Herkese merhaba öncelikle,

evet biliyorum saçma bir konu ile buradayım ama kardeşim (14) bu konuya çok takıldı bugün ben de bir foruma sorayım dedim.Öncelikle kısaca olayımız şu ; kardeşim yakın bir arkadaşı ile whatsappta oyun için vs. konuşuyorlar genelde ama son bir haftadır beni aşırı darladı abi bu çocuk dedi baktım mesajlara cidden de öyle saatte 15 mesaj atmış gel oyuna,gel discorda vs. kardeşim sık oyun oynayan biri değildir günde 1 saat oynar sıkılır. sonrasında kardeşimde çocuk aklı ona aynısını yapmış bugün gel oyuna gel dcye gel ara beni vs o da onu darlamış arkadaşı engellemiş,2 saat sonra engeli açmış arkadaşı neden yaptın demiş,bu da sen yaptın diye vs. demiş,çocukta buna "şeytan azapta gerek"demiş engellemiş yine. Abi bu beddua mı anlamı ne vs deyip duruyor sabahtan beri. Açıklasam da anlamadı anlamı bak şu diyorum öyle değil vs dedi,size de sormak istedim çok saçma biliyorum ama


İyi akşamlar okuyan okumayan herkesten rabbim razı olsun,değerli yorumlarınızı eksik etmeyin