Sevinin bence

Falcıya inanan daha kimlere inanmaz.
Bende öyle dedim
Güzel bahane bulmuş
Öyle düşündüm
Allah kurtarmış

hediye dağıtman lazım forumda, yada hindi kes bu ara bol
Kesinlikle
sevgiliniz size deilde falcıya güveniyorsa siz bitirin derim
Yolu bahtı açık olsun
Güzel bir haber olmuş, bugün böyle saçma sapan bir şeye inanıp da sizi yarı yolda bırakan bir kişi, aynı şeyi bir kaç yıl sonra da yapabilirdi. Demek ki hayırlı değilmiş, ileride tanıyacağınız bir kişi ile daha mutlu olacağınız gözüyle bakın.
O zaman iyiki daha yolun başından ayrılmış
5 Yıllık ilişkim bitti benim, boşver çok da fazla takılma.
Geçmiş olsun