SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sopa vurmakla olmaz hocam gece 4de uykularinin en tatli yerinde tavanda basketbol topu sektirmeye baslayin.
Ben o kadar insafsız değildim ama bunu yapacağım 😂😂