Hocam, 1 Ay iadeli olduğu için iade ederim diye düşünüyorum menun kalmazsam
Türknet ön ödemeli bir şirkettir. İlk ay kullanmadığın öndeki ayında faturasını da alırlar kullandığın dahil. Yani 2 fatura birden. Bende senin gibi düşündüm 3 ay önce ve ilk ay iki fatura birden ödeyince bu söylenenleri anladım. Sonraki faturam 104 TL (Paket değişikliği ücret farkıymış ki yeni paketim 95 liraydı) olunca çok büyük hata yaptığımı anladım Türknet'e geçmekle.
Kanıt:
https://turk.net/ilk-yardim/fatura-v...ura-geldi.html