Sakın almayın, herkes aynı şeyi demiş zaten son 1 senedir türk telekomdan daha kötüler. Sorun yaşamayan arkadaşlar da bizim eski halimiz gibi yani. Sorun olmadığı sürece çok iyi ama en ufak bir problemde haftalarca hiçbir yardım bulamiyorsunuz. Bu sene tam 2 ay intermetim kesildi ve hiçbir şekilde işlem yapmadılar. 1 ay özür niyetine bedava verelim dediler onu da vermediler. Üstüne intetnet hızımı haber vermeden yarıya indirdiler. Korona dönemi gecsin direkt başka operatore geçeceğim. Su anda internetsiz kalmak istemediğim için mecburen katlanıyorum