AirPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 yıldır kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar .
Bende oyle sadece 1-2 kere kanserlendim cok gitti geldi ama ülke genelinde problem vardı zaten o ara onun dısında.. Masallah