senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben TR geneline gayet yüksek hız ile sorunsuz kullanıyorum diyebilirim.
Ülke genelinde arıza olmadığı sürece bende 1-2 kere arıza oldu 6 ay boyunca ama tavsiye ediyorum/etmiyorum diyemiyorum karşı komşumuz can cekisiyor
berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türknet pişmanlıktır, asla muhattap bulamayacaksınız. Forumda bile şikayetlerimiz var, inceleyin.
ebilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burayı önerenler genelde sorun yaşamayanlar. Bir gün sorun yaşasalar anlayacaklar. Sen kesinlikle bulaşma. Bana bedava verseler kabul etmem
puremoment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetvar.com'daki ilanların %90 ı falan Türknet hakkındadır heralde Hala bu firmayı kullanmak isteyenin aklından şüphe ederim
Hocam bir ay ücretsiz olduğu için 1 ay sonra para iadesi isterim. Nede olsa tahhütlü değil