Ben TR geneline gayet yüksek hız ile sorunsuz kullanıyorum diyebilirim.
Ülke genelinde arıza olmadığı sürece bende 1-2 kere arıza oldu 6 ay boyunca ama tavsiye ediyorum/etmiyorum diyemiyorum karşı komşumuz can cekisiyor
Türknet pişmanlıktır, asla muhattap bulamayacaksınız. Forumda bile şikayetlerimiz var, inceleyin.
Burayı önerenler genelde sorun yaşamayanlar. Bir gün sorun yaşasalar anlayacaklar. Sen kesinlikle bulaşma. Bana bedava verseler kabul etmem
Şikayetvar.com'daki ilanların %90 ı falan Türknet hakkındadır heralde

Hala bu firmayı kullanmak isteyenin aklından şüphe ederim
Hocam bir ay ücretsiz olduğu için 1 ay sonra para iadesi isterim. Nede olsa tahhütlü değil