Ben TR geneline gayet yüksek hız ile sorunsuz kullanıyorum diyebilirim.
Ülke genelinde arıza olmadığı sürece bende 1-2 kere arıza oldu 6 ay boyunca ama tavsiye ediyorum/etmiyorum diyemiyorum karşı komşumuz can cekisiyor