byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana davetiye kodu verirken hem sen bedava kullanacak hemde karşı taraf bunu neden kendi çıkarına çekmeye çalışıyorsun?
Forumda çünkü böyle bir ticaret dönüyor 35+40TL veren arkadaşlar var neden bundan mahrum kalayım.?