bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu forum sitem http://kodekanyon.com/ bakın tık yok o yüzden tabikide blog açınız isterseniz subdomain olarakta forum açabilirsiniz yani ikisi birlikte
Anlaşıldı hocam

odinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişisel takıl bence ben öyle yapıyorum her konuda yazıyorum. Veya uzman olduğun bir konu var ise sadece o konu üzerinden gidebilirsin
Temaya hayran kaldım hocam özelden iletişime geçebilirmisiniz ?

AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgi alanlarınızdan biri, yazarken & ilgilenirken sıkılmayacağınız türden bir blog.
Çok teşekkür ederim.