hocam bu forum sitem
http://kodekanyon.com/ bakın tık yok

o yüzden tabikide blog açınız isterseniz subdomain olarakta forum açabilirsiniz yani ikisi birlikte
Anlaşıldı hocam
Kişisel takıl bence ben öyle yapıyorum her konuda yazıyorum. Veya uzman olduğun bir konu var ise sadece o konu üzerinden gidebilirsin
Temaya hayran kaldım hocam özelden iletişime geçebilirmisiniz ?
İlgi alanlarınızdan biri, yazarken & ilgilenirken sıkılmayacağınız türden bir blog.
Çok teşekkür ederim.