Günde 2 konu ile 2 günde uçuyor he. Yapmayın arkadaşlar deneyimini yoksa bol keseden sallamayın. Sonra insanlar da bir şey zannedecek. Günde 12 saat çalışıp günde 10 makale de girsen 2 ayda internet faturani ödeyecek paranı bile cikaramazsin.
Hocam Zamanında Webm4ster.gentr/net/xyz Bloğumuz Vardl. Günlük 2-3 Konu Kafi Ediyordu. SEO Uyumlu Konu Yazsan Zaten Etkileşim Alırsın ve Düşük Miktarda Kazancın Olur. Arkadaş 15 Günlük Boş Zamanını Değerlendirmek İstiyor ve 15 Günde Günde 2-3 Konu Atarsa Tahminen 40-45 Konu Ediyor. 40/45 Konudanda Gelecek Kazanç Tek Seferlik Olmayacak. Daim Hit Alırsa Daim Kazanır
İstersen Günlük 200 Makale At, SEO Uyumlu Olmayınca Zahmetine Hiç Değmezdir..