KesginS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam alttaki konuda en az 3 aylık üyelik sahibi diyor
https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...n-degisti.html
Bilmiyorum ama ben kullandım bile 😂😂