Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepimizin derdi aynı tam 21 22 uyuma saati mutlaka kavga çıkaracak bir şey buluyorlar
Neymiş efendim empati kuramıyor muşum Bir kaç gün konuşmayalım dedi gece 3'te kendi yazdı oda ayrı bir şey dsankdkalnnkldsa