canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence hatrı sayılır bir indexi bile olmadan bunu yapmanız spama girecektir. Açıkçası bende merak ediyorum ne olacağını. 1-2 ay sonra mesajımı alıntılayıp sitenin ne durumda olduğunu belirtir misiniz? Bilgi sahibi olmuş olurum konu hakkında.
Daha uçuk yöntemlere de kaçacağız hocam, daha başlangıç. Sadece seyredin. Bu yılki tüm deneyimimi bu siteye aktaracağım. Olmazsa da sileriz problem değil. Maksat deneme olsun. Hata yaparsak da başkaları da düşmesin o hataya..