Şöyle bir durum var hocam, bu siteler fazla bilinmese de facebook twitter gibi siteler. O konuda çok dikkatliyim. Alınmasının zararı olmayacak amacı marka algısı yaratmaya yönelik.
Bence hatrı sayılır bir indexi bile olmadan bunu yapmanız spama girecektir. Açıkçası bende merak ediyorum ne olacağını. 1-2 ay sonra mesajımı alıntılayıp sitenin ne durumda olduğunu belirtir misiniz? Bilgi sahibi olmuş olurum konu hakkında.