İyi geceler. 4 yıllık internet serüvenimde 5 adet web sitesi açtım, 1’i tuttu, diğerleri tutunamadı. O tutan siteyide sattım. Edindiğim tecrübeler doğrultusunda yeni bir site açtım ve istediğim kelimede (istisnalar var) 1. sayfaya gelebiliyorum zamanla. Seo hakkında kendimi övmek gibi olmasın ama bilgim çok. Gerek yaşımın (17) verdiği rekabet hissi ile gerek ise hayallerimin peşinden sonsuza dek koşabilme özelliğim ile seo denen kavramın Google’ın yeterli bulduğu bilgi birikimine ulaştım. Asıl sorum şu; ben şuan seo uzmanımıyım?
Not: Seo uzmanı olmak gibi bir derdim yok sadece soruyorum.