hocam sizden hizmet almam
sizin verdiğiniz hizmetten birşey çaldığım anlamınamı geliyor ne demek istiyorsunuz?
sizin yazdıgınız kodlarla benim yazdığım kodlar arasında daglar kadar fark var.
verdiğiniz hizmete saygım var ve size maliyetinide cok iyi biliyorum istediğiniz rakamada satarsınız benide kimseyide ilgilendirmez.
ben bu hizmeti sizden aldım diye sizin kodlarınızdan çaldığım birşey varsa ben bu foruma bir daha girmem.
bence kendi kendinizi küçük düşürüyorsunuz yapmayın hocam
hesabımda ekleme yapmak için sınırdaydım sizden hizmet bu sebeple alındı.
ve verdiğiniz hizmettede bana adda indirim yaptığınız için minnettar oldugumu ve tşklerimi size bildirdim.
seocu dostumun sizi önerdiği için geldim zaten size.
bunu sizede söylemiştim.

sizde cok iyi biliyorsunuz ki bir kullanıcı adıyla en fazla 20 adet backlink çıkışı yapılabiliyor ve bende sınırda olduğum için sizden aldım ama pişman oldum kusura bakmayın.
istediğinizi düşünmekte serbestsiniz ama üzüldüm açıkcası..
Allah işinizi gücünüzü rast getirsin merak etmeyin işinizide elinizden alacak değilim.
belli bir süre yapmayacağım hizmet vermeyeceğim böyle düşündüğünüz için.
Bu saatten sonra ne düşündüğünüz veya ne yazdığınız umrumda değil ve cevapta vermeyeceğim.
dedim ya Allah işinizi gücünüzü rast getirsin.

Maliyet ile satılan rakam arasındaki saçma sapan konulara girmemek adına susuyorum sizdende ricam bence sizde ekmeğinize bakınız kendi kendinizi ifşaa etmeyin.