Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yar ben belanın ta kendisiyim efkar bastı
iyi bir şey mi bu ? belanın ta kendisi olmak?

işte müzik bu dinleyin de ruhlarınız paklansın.


https://www.youtube.com/watch?v=vauo4o-ExoY