Konu
Bu gece karakolluk olabilirim..
20-12-2020, 23:13:24
#13
dertliA
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yar ben belanın ta kendisiyim
efkar bastı
iyi bir şey mi bu ? belanın ta kendisi olmak?
işte müzik bu dinleyin de ruhlarınız paklansın.
https://www.youtube.com/watch?v=vauo4o-ExoY