haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
34 daire var apartmanımızda görevli arkadaş bu işe vakıf değil. 70 TL aidattan muaf olabilmek için balıklama atladı hemen. Zaten bizim blokda bu iş gelir ve geçim kapısı gibi görülmeye başlandı. Hesap verilebilirliği yok. Sigortalı işçi de yok. Adam sadece elektrik su faturalarını panoya asıyor ne arayan ne soran var. Öyle gidiyor ...
Sadece 70 tl yapılacak iş değil hocam