yelloweyee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi binasinda yonetici olanlarin yoneticilik yaptigi sure boyunca ne gibi bir avantajlari oluyor acaba?
Apartmana göre değişiyor sanırım ama 25 dairelik bizim apartmanda 350 TL aylık ödeme alıyor, aynı zamanda aidat ödemiyor.