Apsiyon sanırım şu an sektörün tekeli

İhtiyaçları karşılıyorsa diyecek bir şey yok tabiki.
Muhasebe, online ödeme sistemi, bildirim, website, duyuru aklınıza gelebilecek her şey var açıkçası

Rakip çok zor çıkar adamlar kurumsal şirket artık kaç tane yazılımcıları var...