malpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sadece Asansör yönetmeliği. Daha risk değerlendirmesi ve Acil durum eylem planından bahsetmedim. Ya da Binaların yangından korunması hakkındaki yönetmelikten
Basit gibi gözükse de gerçekten bazen bilinmesi gereken çok şey var. Asansör ile alakalı bizim apartmanda da belediyenin kontrolüne yakın zamanda yönetim değişikliğinden hemen bakımının yapılması gibi durumlar vardı. Normalde daire başına 1000 TL'ye yapılacak dendi ilk başta sonradan 300 TL'ye bir firmayla anlaştıklarını söyledi yönetim. Fiyattan ziyade dediğiniz sorumluluklar aslında herhangi bir kaza durumunda kim üstlenecek, neler olur düşünmek istemiyor insan ne yazık ki.