Konu
Apartmanda yönetici misiniz?
20-12-2020, 21:27:12
#10
yvolkan
wm_xfreex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sitemizde apsiyon kullanılıyor. 450 daire var.
Apsiyon sanırım şu an sektörün tekeli
İhtiyaçları karşılıyorsa diyecek bir şey yok tabiki.