Tavsiyem aracı kargo fırmalarıyla calısmaman hem cok kurumsal değiller hem de her yerde subelerı yok. Müsteri kargoyu teslım almadıgında gidip alabileceği subelerı cok kısıtlı. Cok sorun yasarsın. Paranı geç verirler , kargo dağıtımında falan sıkıntı yasarsın bence hıc bulasma.
Anladım bunu dikkate alacağım..