Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyem aracı kargo fırmalarıyla calısmaman hem cok kurumsal değiller hem de her yerde subelerı yok. Müsteri kargoyu teslım almadıgında gidip alabileceği subelerı cok kısıtlı. Cok sorun yasarsın. Paranı geç verirler , kargo dağıtımında falan sıkıntı yasarsın bence hıc bulasma.
Anladım bunu dikkate alacağım..