Kapıda ödeme için aracılar mevcut o tarz bir yola gidebilirim ama dediğiniz daha garanti bütçem biraz kısıtlı belki daha sonrasında vergi açabilirim, instagramda satış yapmak içinde vergi ihtiyacı yok bildiğim kadarıyla ama trendyol için dediğin doğru. Yorumun için teşekkürller.
Tavsiyem aracı kargo fırmalarıyla calısmaman hem cok kurumsal değiller hem de her yerde subelerı yok. Müsteri kargoyu teslım almadıgında gidip alabileceği subelerı cok kısıtlı. Cok sorun yasarsın. Paranı geç verirler , kargo dağıtımında falan sıkıntı yasarsın bence hıc bulasma.